Tuesday, June 1, 2010

Miley´s Universal Mobile Private Concert, Paris_June 1st

Goodbye Paris!
Tue, Jun 1, 2010

So sad to leave Paris already! I didn’t even get to be here 24 hours! I swear I have some of the best fans in the world right here in Paris! Out of all the cities I’ve been to I think this crowd has been the loudest and has had the most energy! London has some competition! See ya guys in a few hours! So excited for England! X M
X M

Auf Wiedersehen Paris!

Es ist so traurig, Paris jetzt schon wieder zu verlassen! Ich war nicht mal für 24 Stunden hier! Ich schwöre ich hab echt die besten Fans aus aller Welt jetzt hier in PAris! Aus allen Städten meiner letzten Tour war wirklich mein Auftritt in London einer der lautesten und energiereichsten aller Zeiten. Bis dann Leute, sehe euch in ein paar Stunden! Ich bin so beeindruckt von England! X M
X M

Quelle: Übersetzt von MileysClimb.at.vu
Credit: mileycyrus.com

Blog Archive